XV Jubileuszowy Festiwal Piosenki Harcerskiej i Turystycznej Scout &Tourist Song Festival Chełmno, 9-10.04.2016 r.

Zapraszamy Was do udziału w

XV Jubileuszowym Festiwalu

Piosenki Harcerskiej i Turystycznej

Scout &Tourist Song Festival

Chełmno

w dniach 9-10 kwietnia 2016 r.

Założenia organizacyjne.
1. Termin „XV Scout & Tourist Song Festival” –

Festiwal odbędzie się w dniach 9-10.04.2016 r.
Organizatorzy oczekują Was od godz. 8.00 do godz. 9.00 w Gimnazjum nr 2, na ulicy Kościuszki 11. W przypadku braku transportu na określoną przez nas godzinę prosimy o kontakt indywidualny. Bazą noclegową jest także Gimnazjum nr 2

Plan godzinowy:

Sobota  09.04.2016 r. :

9.00 – 13.30 – przesłuchania
13.30 – 15.30 – przerwa obiadowa
15.30 – 17.00 – koncert – niespodzianka
17:00 – 19:00 – czas wolny
19.30 – 22.30 – trasa miejska
23.00 – cisza nocna, śpiewanki dla chętnych

Niedziela 10.04.2016 r. :

 8.30 – 9.30 – śniadanie
10.00 – 11.30 – sprzątanie bazy noclegowej
12.00 – zakończenie festiwalu, ogłoszenie wyników i koncert laureatów
14:00 – wyjazd do domu

  1. Organizator Organizatorem Festiwalu jest 49 Drużyna Harcerska im. K. Wielkiego Chełmna oraz Chełmiński Dom Kultury
  2. Komenda Festiwalu
    -Komendant:
    pwd Marta Kolińska                                                                                                      —Oboźny : pwd Magdalena Witkowska
  3. Uczestnictwo i zgłoszenia

W Festiwalu mogą brać udział ekipy min. 5-osobowe (nie więcej niż 30 os.), reprezentujące środowiska harcerskie, skautowe, zespoły wokalne oraz szkoły.
Wpisowe wynosi 10 zł od uczestnika /opiekun bezpłatnie/
Rywalizacja odbywać się będzie w trzech kat. : ekip reprezentujących organizacje harcerskie i skautowe, szkolne oraz zespoły (ekipy, które nie mieszczą się w dwóch poprzednich kategoriach)
Zgłoszenia należy przesłać do dnia 27.03.2016 r. (termin ostateczny) na adres: marta49dh@wp.pl Istnieje możliwość telefonicznego zgłoszenia ekipy bądź uzyskania informacji o Festiwalu – tel.: 721 026 077

  1. Organizator zapewnia :
  2. a) każdy uczestnik ma zagwarantowane:
    – pamiątkowy znaczek Festiwalu,
    – wyżywienie (obiad w sobotę)
    – nocleg w warunkach turystycznych (szkolnych)
    b) każda ekipa ma zagwarantowane: dyplomy uczestnictwa, nagrody za trzy pierwsze miejsca, nagrody niespodzianki
    Uwagi końcowe Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian niniejszego regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji. Punktacji dokonuje niezależne jury. Wątpliwości i spory rozstrzyga Organizator.
  3. Inne
  4. a) Prezentacje ekip odbywać się będą zgodnie z zarządzonym przed Festiwalem losowaniem,     b) Do prezentacji należy przygotować piosenki: – harcerską (skautową), turystyczną bądź żeglarską oraz własną – piosenkę o drużynie (ew.hufcu) w celu autopromocjii
    c) Tytuły piosenek należy podać w zgłoszeniu.
    d) Istnieje możliwość podłączenia sprzętu typu: gitara, klawisze itp., co należy zaznaczyć w zgłoszeniu.
    e) Każdy uczestnik musi posiadać : opłacone składki członkowskie, dowód tożsamości, karimatę, śpiwór, przybory do jedzenia i mycia
    f) Ubezpieczenie we własnym zakresie
    g) Opiekun ekip uczestniczących w Festiwalu zobowiązany jest do przesłania, na adres mail: marta49dh@wp.pl , listy osób wraz z numerem PESEL oraz adresem.

 Strona wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1029611877113711/