Od poniedziałku (16 marca) obowiązują nowe zasady organizacji pracy Urzędu Miasta Chełmna, Urzędu Gminy Chełmno i pozostałych oddziałów instytucji znajdujących się w budynku przy ul. Dworcowej 1 (punkt informacyjny Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).
Apelujemy, aby od poniedziałku wszystkie możliwe sprawy urzędowe załatwiać telefonicznie lub drogą elektroniczną, a budynek urzędów odwiedzać tylko w sprawach pilnych (np. rejestracja urodzeń i zgonów).
Baza kontaktów do pracowników Urząd Miasta Chełmna: https://bit.ly/33hk8Ef
Baza kontaktów do pracowników Urzędu Gminy Chełmno: https://bit.ly/2U7fOmA
Baza kontaktów do pracowników Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej: https://bit.ly/2QcK0vy
Telefon do Punktu informacyjnego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: 56 677 17 12
Ze względu na ograniczoną możliwość poruszania się po budynku pilne sprawy będzie można załatwiać wyłącznie w biurze podawczym. Czynnym wejściem do budynku będzie jedynie wejście główne od ul. Dworcowej. Informujemy także o nieczynnej do odwołania kasie urzędu. Prosimy o dokonywanie przelewów. Numery rachunków bankowych ➡️ http://www.bip.chelmno.pl/
Urząd Miasta Chełmna