Badanie rozpoznawalności marki – ankieta w ramach prac nad strategią komunikacji Chełmno – miasto zakochanych®

Badanie rozpoznawalności marki – ankieta w ramach prac nad strategią komunikacji Chełmno – miasto zakochanych®

 

 

Szanowni Państwo,

miasto to żywy organizm. Nieustannie się zmienia, jak całe nasze otoczenie. Opinie, wypowiedzi, sugestie, krążą wokół nas, tworząc raczej informacyjny chaos aniżeli jasny przekaz. Od czasu do czasu warto więc je zebrać, sformułować na ich podstawie wnioski i przygotować dobry plan działania.


✅ W pierwszym kroku prosimy o Wasze opinie, skojarzenia, sugestie dotyczące “miasta zakochanych®“.

Nasze pytania dotyczą marki Miasta Chełmna. Zależy nam na opinii mieszkańców miasta i jego okolic, turystów i osób, które kojarzą Chełmno z mediów lub relacji znajomych. Będziemy wdzięczni za możliwie pilne wypełnienie anonimowej ankiety (ok. 10 min.) oraz przesłanie prośby o udział w badaniu znajomym.

 

Formularz online:

https://forms.gle/xnSmfxvHRdoQXN3C8

 

Serdecznie dziękujemy!

 

Urząd Miasta Chełmna
Referat Komunikacji Społecznej, Promocji i Sportu