XV Jubileuszowy Festiwal Piosenki Harcerskiej i Turystycznej Scout &Tourist Song Festival Chełmno, 9-10.04.2016 r.

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zapraszamy Was do udziału w

XV Jubileuszowym Festiwalu

Piosenki Harcerskiej i Turystycznej

Scout &Tourist Song Festival

Chełmno

w dniach 9-10 kwietnia 2016 r.

Założenia organizacyjne.
1. Termin „XV Scout & Tourist Song Festival” –

Festiwal odbędzie się w dniach 9-10.04.2016 r.
Organizatorzy oczekują Was od godz. 8.00 do godz. 9.00 w Gimnazjum nr 2, na ulicy Kościuszki 11. W przypadku braku transportu na określoną przez nas godzinę prosimy o kontakt indywidualny. Bazą noclegową jest także Gimnazjum nr 2 

Plan godzinowy:

Sobota  09.04.2016 r. :

9.00 – 13.30 – przesłuchania
13.30 – 15.30 – przerwa obiadowa
15.30 – 17.00 – koncert – niespodzianka
17:00 – 19:00 – czas wolny
19.30 – 22.30 – trasa miejska
23.00 – cisza nocna, śpiewanki dla chętnych

Niedziela 10.04.2016 r. :

  8.30 – 9.30 – śniadanie
10.00 – 11.30 – sprzątanie bazy noclegowej
12.00 – zakończenie festiwalu, ogłoszenie wyników i koncert laureatów
14:00 – wyjazd do domu

  1. Organizator Organizatorem Festiwalu jest 49 Drużyna Harcerska im. K. Wielkiego Chełmna oraz Chełmiński Dom Kultury
  2. Komenda Festiwalu
    -Komendant:
    pwd Marta Kolińska                                                                                                      —Oboźny : pwd Magdalena Witkowska
  3. Uczestnictwo i zgłoszenia

W Festiwalu mogą brać udział ekipy min. 5-osobowe (nie więcej niż 30 os.), reprezentujące środowiska harcerskie, skautowe, zespoły wokalne oraz szkoły.
Wpisowe wynosi 10 zł od uczestnika /opiekun bezpłatnie/
Rywalizacja odbywać się będzie w trzech kat. : ekip reprezentujących organizacje harcerskie i skautowe, szkolne oraz zespoły (ekipy, które nie mieszczą się w dwóch poprzednich kategoriach)
Zgłoszenia należy przesłać do dnia 27.03.2016 r. (termin ostateczny) na adres: marta49dh@wp.pl Istnieje możliwość telefonicznego zgłoszenia ekipy bądź uzyskania informacji o Festiwalu – tel.: 721 026 077

  1. Organizator zapewnia :
  2. a) każdy uczestnik ma zagwarantowane:
    – pamiątkowy znaczek Festiwalu,
    – wyżywienie (obiad w sobotę)
    – nocleg w warunkach turystycznych (szkolnych)
    b) każda ekipa ma zagwarantowane: dyplomy uczestnictwa, nagrody za trzy pierwsze miejsca, nagrody niespodzianki
    Uwagi końcowe Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian niniejszego regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji. Punktacji dokonuje niezależne jury. Wątpliwości i spory rozstrzyga Organizator.
  3. Inne
  4. a) Prezentacje ekip odbywać się będą zgodnie z zarządzonym przed Festiwalem losowaniem,     b) Do prezentacji należy przygotować piosenki: – harcerską (skautową), turystyczną bądź żeglarską oraz własną – piosenkę o drużynie (ew.hufcu) w celu autopromocjii
    c) Tytuły piosenek należy podać w zgłoszeniu.
    d) Istnieje możliwość podłączenia sprzętu typu: gitara, klawisze itp., co należy zaznaczyć w zgłoszeniu.
    e) Każdy uczestnik musi posiadać : opłacone składki członkowskie, dowód tożsamości, karimatę, śpiwór, przybory do jedzenia i mycia
    f) Ubezpieczenie we własnym zakresie
    g) Opiekun ekip uczestniczących w Festiwalu zobowiązany jest do przesłania, na adres mail: marta49dh@wp.pl , listy osób wraz z numerem PESEL oraz adresem.

 Strona wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1029611877113711/